Το κίνητρο να προσφέρει τις υπηρεσίες της και στην γραμμή Σάμη-Πάτρα-Ιθάκη θέλει να κάνει η IONIAN FERRIES αφού μετά από 20 χρόνια συνεχούς παρουσίας στην Κεφαλλονιά η Strintzis Ferries του εφοπλιστή Αντώνη Στρίντζη δεν φαίνεται να συνεχίζει ούτε στην γραμμή της Σάμης καθώς όταν το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ έφυγε στον Πειραιά τον περασμένο Δεκέμβριο για δεξαμενισμό και μετά από 3 μήνες έμεινε παροπλισμένο στο λιμάνι του Πειραιά κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί ότι θα πλησίαζε το τέλος αφού σειρά τώρα έχει το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ το οποίο μόλις το ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ προσεγγίσει τη Σάμη για πρώτη φορά το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ θα πάρει έγκριση να μας αφήσει για άλλες θάλασσες πιο συγκεκριμένα για το Βόρειο Αιγαίο όπου έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον η GOLDEN STAR FERRIES των Αδελφών Στεφάνου και πού θα το κατατάξει στην γραμμή Ραφήνα-Άνδρο-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο έναντι 2.000.000 €. Έτσι η Σάμη θα γυρίσει σελίδα στην ακτοπλοΐα μετά από 20 χρόνια πάντως η STRINTZIS FERRIES δεν επιθυμεί να αγοράσει νέο πλοίο αφού οι οικονομικές απαιτήσεις των ημερών καθιστούν αδύνατη μια τέτοια ενέργεια.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου